1: ارسال فوری با اسنپ در شهر مشهد با هزینه ثابت تعریف شده در صفحه پرداخت

2: ارسال های فوری با اسنپ در بازه زمانی 10 صبح تا 9 شب می باشد

3: در خارج این تایم های ذکر شده ارسال فوری امکان پذیر نیست، (مثلا از ساعت 12 شب به بعد تا 6 صبح) اما در موراد خاص مثل سورپرایز و اضطراری شما می تونید با هماهنگی حداقل 24 ساعت قبل تر برای ارسال  در این تایم ها هماهنگ کنید.
4: فاصله های که هزینه ارسال آن بیشتر از 50 هزار تومان از مبدا می باشد ، پس کرایه می شود
مثل (طرقبه/شاندیز)
5: محموله های که حمل آن با اسنپ ماشین و موتور قابل انجام نمی باشد و نیاز با اسنپ وانت هست پس کرایه می شود.

سفارش‌ها در شهر های بزرگ خراسان رضوی شامل  قوچان(‌به‌استثنای بخش فاروج)، درگز، چناران، سرخس، فریمان، تربت‌جام، تایباد،‌تربت‌حیدریه، فردوس(به استثناء بخش سرایان)، قائن، خواف و رشتخوار، کاشمر،‌بردسکن، نیشابور، سبزوار،گناباد، کلات و خلیل آباد و بخشهای آن از طریق پست پیشتاز و تیپاکس و دربسته های بزرگ توسط باربری های کالا رسان تحویل داده می‌شود

1: سفارش در شهر های بزرگ و مرکز استانها پیشنهاد ما تیپاکس هست چون راحت تر می شود پیگیری مرسوله انجام بدهید
سفارشات در شهرستان های تابعه استان ها بنا به اختیار خریدار (لطفا بررسی بفرمایید خدمات پست در شهر شما بهتر است یا تیپاکس ) مد نظر داشته باشید پست مرسولات شکستنی و الکترونیک بیمه نمیکند
2: مرسوله هایی که بسته بندی و حمل آن بیشتر از نرخ ثابت 84 هزار تومان می باشد پس کرایه می باشد.

1: روزهای عادی سفارشاتی که تا قبل از 2 ثبت شده همان روز تحویل کالا رسان می شود
2: ثبت سفارشاتی که از ساعت دو گذشته باشد روز بعد تحویلت مرسوله رسان می شود
3: روز های پنج شنبه سفارشاتی که از ساعت 14 به بعد ثبت شود روز شنبه تحویل مرسوله رسان می شود

4: سفارشهایی که در روز تعطیل رسمی ثبت شود در روز کاری ارسال می شود

کالاهای سنگین مثل اسپیکر، به صورت پس‌کرایه ارسال می‌شن. ما به‌صورت پیش‌فرض، بسته‌بندی استاندارد انجام می‌دیم؛ یعنی اول کالا رو با حباب‌پیچ می‌پوشونیم و بعد (اگه ممکن باشه) داخل جعبه قرار می‌دیم. همچنین، بیمه‌ی مرسوله بر اساس ارزش واقعی کالا ثبت می‌شه تا خیال شما راحت باشه. این موارد ممکنه باعث بشه هزینه‌ی کامل ارسال محاسبه بشه.

اگه دوست دارید بعضی از این مراحل انجام نشه، لطفاً توی توضیحات سفارشتون به ما اطلاع بدید.

لطفاً به این نکته توجه داشته باشید که اگر به هر دلیلی (مثل مشکل فنی در سایت) روش ارسال برای یک کالای سنگین‌وزن به اشتباه رایگان نمایش داده شد و شما سفارش رو نهایی کردید، امکان ارسال رایگان وجود نداره. در این مواقع، ما با شما تماس می‌گیریم و موضوع رو اطلاع می‌دیم.

اگر شرایط جدید (پس‌کرایه) مورد رضایت شما بود، سفارش ارسال می‌شه، و در غیر این صورت، سفارش کنسل شده و مبلغ پرداختی شما به‌طور کامل عودت داده می‌شه. 🙏

گاهی ممکنه در مبدا، روش ارسال انتخابی شما (مثل پست) امکان‌پذیر نباشه؛ مثلاً ظرفیت تکمیل باشه، اون روز بار قبول نکنند، یا به شهر شما ارسال نداشته باشن. در این مواقع، سفارش شما با یکی از روش‌های جایگزین مثل تیپاکس یا ماهکس ارسال می‌شه.

اگر هزینه ارسال رو هنگام سفارش پرداخت کرده باشید، و بعد با پیامکی متوجه بشید که کالا از طریق روش انتخابی شما ارسال نشده، کافیه با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و موضوع رو اطلاع بدید. ما مابه‌التفاوت هزینه رو به شما برمی‌گردونیم و هزینه ارسال در مقصد به‌صورت پس‌کرایه پرداخت می‌شه.

معمولا همان روزی که مرسوله تحویل مرسوله رسان می شود پیامک کد رهگیری مرسوله ارسال می شود، اما ممکن است با کمی تاخیر در سامانه پیامک ارسال شود

نکات:

– هزینه ارسال برای سایرشهرها براساس تعرفه پست است.

– اگرمبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، صاحب پروفایل یا شخص دیگری که صاحب پروفایل نام، آدرس و تلفن وی را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کرده است، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.

– – لازم است تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور همکاران تحویل سفارش کنترل شود.

– برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست‌ مشتریان در زمینه آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه می‌شود سلامت فیزیکی و ظاهری کالاهای دریافتی درحضور همکاران تحویل سفارش چک شود و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل گرفتن آن خودداری کند. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.
– سفارش‌هایی که از طریق باربری ارسال می‌شوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، لازم است پیش از ارسال، از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شوند.

– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

پست پیشتاز برای سفارش‌های خارج از تهران در نظر گرفته شده است. پس از پردازش سفارش وتحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصدسفارش بین 24 تا 72 ساعت کاری است.

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:

.

– اگر ارسال سفارش مشمول هزینه باشد (سفارش‌های با مبلغ زیر 100 هزار تومان در روش تحویل اکسپرس یا سفارش‌های که از طریق پست پیشتاز یا تیپاکس ارسال می‌شوند) هزینه ارسال در فاکتور درج می‌شود و دریافت هرگونه مبلغ اضافی هنگام تحویل کالا تخلف محسوب می‌شود. در صورت مشاهده چنین مواردی لطفاً مراتب را جهت پیگیری از طریق ایمیل nikatechs.ir[@]gmail.com به فروشگاه نیکاتکس

اطلاع دهید.

اگر درباره دفترها و هزینه باربری نیاز به اطلاعات بیشتر دارید، به بخش روش ارسال باربری در ادامه همین صفحه مراجعه کنید.

برای ارسال کالاهای حجیم و سنگین به شهرستانها کالا به‌صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) ارسال خواهد شد.

تماس با ما